Innkalling til årsmøte Randonneur Cycle Club Norway

Det innkalles med dette til det første årsmøtet i Randonneur Cycling Club Norway.

Årsmøtet avholdes klokka 11 lørdag den 27. januar som fjernmøte over internett.

Forslag som skal behandles på årsmøtet må være sendt på epost til styret v/sekretær Bjørn Olav Sviund (all-randonneur(at)hotmail.com) senest 2 uker før årsmøtet. Fullstendig saksliste, andre nødvendige saksdokumenter med forslag samt hvilken kanal på internett som vil bli brukt for overføring av årsmøtet vil bli gjort tilgjengelig på www.randonneurs.no senest 1 uke før årsmøtet.

MEDLEMSKAP I RANDONNEUR CYCLE CLUB NORWAY (RCCN)

I følge vedtektene skal årsmøtet være åpent for alle medlemmer og medlemskontingent skal være betalt for å kunne stemme. På grunn av den korte tiden mellom stiftelse og første innkalling il årsmøtet, vil det gis dispensasjon fra dette ved dette første årsmøtet.

Det oppfordres likevel til innmelding i klubben. Medlemskontingenten ble vedtatt til kun 300,- for et år og fordelene du får ved å melde deg inn og som medlemskontingenten skal dekke er:

1. De utgifter Randonneur Cycle Club Norway har ved breveter.
  2. Medalje til alle som fullfører full brevet serie i løpet av et år: Super Randonneur.
  3. Medlemskontingenten skal dekke utgifter til fremtidige hederspriser til klubbmedlemmer.
  4. Startavgift på breveter for medlemmer vil bli henholdsvis 50,- uten medalje og 100,- med medalje. For ikke-medlemmer vil startavgift på breveter være kr 100.- uten medaljer og kr 150.- med medalje som i dag.

1. Bernt Y. Marthinsen:

Hei,
    Jeg ønsker å bli med medlem.
    Hvordan forholder jeg meg.

Mvh
    Bernt Y Marthinsen

2. Bjørn Olav Sviund:

Hei, Bernt. Det var hyggelig. Kan du sende en mail til torfrithjof@hotmail.com med navn, fødselsdato, adresse, mail og telefonnummer? Han vil gi deg et kontonummer du kan betale inn kontingenten til. Mvh Bjørn Olav Sviund