﻿<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
	
	>
<channel>
	<title>Kommentarer til: 200 km Oslo</title>
	<atom:link href="https://www.randonneurs.no/2013/01/07/200-km-oslo-3/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>https://www.randonneurs.no/2013/01/07/200-km-oslo-3/</link>
	<description>Langdistansesykling i Norge</description>
	<lastBuildDate>Sat, 08 Jun 2024 19:47:12 +0000</lastBuildDate>
		<sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
		<sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
	<generator>http://wordpress.org/?v=3.8.3</generator>
	<item>
		<title>Av: Hans Olav Myrtveit</title>
		<link>https://www.randonneurs.no/2013/01/07/200-km-oslo-3/comment-page-1/#comment-2064</link>
		<dc:creator><![CDATA[Hans Olav Myrtveit]]></dc:creator>
		<pubDate>Thu, 18 Apr 2013 15:18:10 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">https://www.randonneurs.no/?p=1382#comment-2064</guid>
		<description><![CDATA[Lørdag 20 April går starten kl 09:00 for 200Km
Startstedet er Olaf Helsets vei 2. Skullerud]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Lørdag 20 April går starten kl 09:00 for 200Km<br />
Startstedet er Olaf Helsets vei 2. Skullerud</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Av: Jens Glad Balchen</title>
		<link>https://www.randonneurs.no/2013/01/07/200-km-oslo-3/comment-page-1/#comment-1848</link>
		<dc:creator><![CDATA[Jens Glad Balchen]]></dc:creator>
		<pubDate>Wed, 10 Apr 2013 20:09:39 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">https://www.randonneurs.no/?p=1382#comment-1848</guid>
		<description><![CDATA[Hei igjen. Jeg har bedt arrangøren om å svare deg direkte på epost ang. pris og veibeskrivelse. Normalt er det kontant betaling, hvertfall ikke kort.]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Hei igjen. Jeg har bedt arrangøren om å svare deg direkte på epost ang. pris og veibeskrivelse. Normalt er det kontant betaling, hvertfall ikke kort.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Av: sven kristiansen</title>
		<link>https://www.randonneurs.no/2013/01/07/200-km-oslo-3/comment-page-1/#comment-1741</link>
		<dc:creator><![CDATA[sven kristiansen]]></dc:creator>
		<pubDate>Sat, 06 Apr 2013 16:43:19 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">https://www.randonneurs.no/?p=1382#comment-1741</guid>
		<description><![CDATA[Hva koster det. (kort eller kontant betaling)
Er det påmelding ved oppmøte.
Er det mulig å få veibeskrivelsen på mail]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Hva koster det. (kort eller kontant betaling)<br />
Er det påmelding ved oppmøte.<br />
Er det mulig å få veibeskrivelsen på mail</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Av: sven kristiansen</title>
		<link>https://www.randonneurs.no/2013/01/07/200-km-oslo-3/comment-page-1/#comment-1498</link>
		<dc:creator><![CDATA[sven kristiansen]]></dc:creator>
		<pubDate>Tue, 26 Mar 2013 21:49:38 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">https://www.randonneurs.no/?p=1382#comment-1498</guid>
		<description><![CDATA[Ok ser frem til den første langturen i år. Blir spennede og prøve et randooneurs løp :)]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Ok ser frem til den første langturen i år. Blir spennede og prøve et randooneurs løp <img src="https://www.randonneurs.no/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif" alt=":)" class="wp-smiley" /> </p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Av: Jens Glad Balchen</title>
		<link>https://www.randonneurs.no/2013/01/07/200-km-oslo-3/comment-page-1/#comment-1479</link>
		<dc:creator><![CDATA[Jens Glad Balchen]]></dc:creator>
		<pubDate>Mon, 25 Mar 2013 21:51:30 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">https://www.randonneurs.no/?p=1382#comment-1479</guid>
		<description><![CDATA[Såvidt jeg kan huske får du en veibeskrivelse. Du får også følge med mange -- både raske og trege -- som har syklet løypen før og vet hvor du skal. Du skal nok finne frem :)

Når noen sykler løypen med GPS og sier fra om det, blir GPS-loggen publisert her. Inntil nå har vi ikke fått tak i.]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Såvidt jeg kan huske får du en veibeskrivelse. Du får også følge med mange &#8212; både raske og trege &#8212; som har syklet løypen før og vet hvor du skal. Du skal nok finne frem <img src="https://www.randonneurs.no/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif" alt=":)" class="wp-smiley" /> </p>
<p>Når noen sykler løypen med GPS og sier fra om det, blir GPS-loggen publisert her. Inntil nå har vi ikke fått tak i.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Av: sven kristiansen</title>
		<link>https://www.randonneurs.no/2013/01/07/200-km-oslo-3/comment-page-1/#comment-1465</link>
		<dc:creator><![CDATA[sven kristiansen]]></dc:creator>
		<pubDate>Sun, 24 Mar 2013 17:46:22 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">https://www.randonneurs.no/?p=1382#comment-1465</guid>
		<description><![CDATA[hva slags veibeskrivelse får man. Kart eller finnes det noe rute for nedlastning til garmin]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>hva slags veibeskrivelse får man. Kart eller finnes det noe rute for nedlastning til garmin</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Av: Jens Glad Balchen</title>
		<link>https://www.randonneurs.no/2013/01/07/200-km-oslo-3/comment-page-1/#comment-1033</link>
		<dc:creator><![CDATA[Jens Glad Balchen]]></dc:creator>
		<pubDate>Sun, 24 Feb 2013 21:46:32 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">https://www.randonneurs.no/?p=1382#comment-1033</guid>
		<description><![CDATA[Hei Sven.

Den viktigste forskjellen er at dette offisielt ikke er ritt og at det ikke er dekket av forsikringer eller lignende gjennom lisensen din. Det blir for en treningstur å regne i den forstand.

Ellers tror jeg du har dekket resten.

Man sykler ikke på tid i konkurranseforstand, men det er en maksimaltid for passering av sjekkpunkter underveis og mål som man må overholde. For 200 km er den 12 timer og for 300 km er den 20 timer.

Det er ingen matstasjoner, men det er lagt opp til stopp på bensinstasjoner eller lignende.

Navigering skjer på egenhånd, men det er stor sjanse for at det er andre som kan veien som man kan henge seg på.]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Hei Sven.</p>
<p>Den viktigste forskjellen er at dette offisielt ikke er ritt og at det ikke er dekket av forsikringer eller lignende gjennom lisensen din. Det blir for en treningstur å regne i den forstand.</p>
<p>Ellers tror jeg du har dekket resten.</p>
<p>Man sykler ikke på tid i konkurranseforstand, men det er en maksimaltid for passering av sjekkpunkter underveis og mål som man må overholde. For 200 km er den 12 timer og for 300 km er den 20 timer.</p>
<p>Det er ingen matstasjoner, men det er lagt opp til stopp på bensinstasjoner eller lignende.</p>
<p>Navigering skjer på egenhånd, men det er stor sjanse for at det er andre som kan veien som man kan henge seg på.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Av: sven kristiansen</title>
		<link>https://www.randonneurs.no/2013/01/07/200-km-oslo-3/comment-page-1/#comment-1031</link>
		<dc:creator><![CDATA[sven kristiansen]]></dc:creator>
		<pubDate>Sun, 24 Feb 2013 11:13:51 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">https://www.randonneurs.no/?p=1382#comment-1031</guid>
		<description><![CDATA[Heisan tenker å vere med den 20 april og 4 mai.
Har aldri syklet et randooneurs løp før. Men mange vanlige mosjonsritt. Har forstått det slik at hovedforskjellen er at man ikke sykler på tid. Og at det ikke er noen service matstasjoner i løypa. Videre må man finne frem selv. Er det andre forskjeller man må vite om. 
mvh 
sven kristiansen]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Heisan tenker å vere med den 20 april og 4 mai.<br />
Har aldri syklet et randooneurs løp før. Men mange vanlige mosjonsritt. Har forstått det slik at hovedforskjellen er at man ikke sykler på tid. Og at det ikke er noen service matstasjoner i løypa. Videre må man finne frem selv. Er det andre forskjeller man må vite om.<br />
mvh<br />
sven kristiansen</p>
]]></content:encoded>
	</item>
</channel>
</rss>
