Bergen

Generell informasjon:

Bjørgvin Randonneurcyklelaug arrangerer breveter i Bergen.

I Bergen startet engasjementet opp igjen i 2012, da Odd Jordheim tok initiativ til å deltagelse i 1001Miglia. Miljøet har sakte vokst og det er nå ca 10 stk som reiser utenlands for å delta på rando: Miglia, pbp, lel, mgm og andre mer eksotiske…

På det meste har vi vært 15 stk på et enkelt brevet i Bergen. Vi har breveter på distansene 200, 300, 400 og 600. Start og mål for brevetene er Nesttun like sør for Bergen. Brevetene i Bergen har alle flere tunneler der det ikke er tillatt for syklister å ferdes. Det finnes veier som kan følges som går utenom disse.

Vi har en egen Facebook gruppe som heter Bjørgvin randonnee cyclelaug, med 100+ medlemmer.

Stempling av brevetkort gjøres av arrangør hvis det sykles samlet. Hvis arrangør ikke deltar kan bensinstasjonene benyttes. Hvis kontrollpunktet skulle være stengt, kan foto, kvittering fra bensinpumpe/bankautomat eller GPS-spor vises i etterkant.

Ved målgang sendes sms til arrangør hvis arrangør ikke deltar. Brevetkort leveres til arrangør ved målgang eller ettersendes i posten.

Kontaktinfo:

Kontaktperson er Tor Frithjof Larsen: (email).

1. Michele Santilhano:

Hello

I have been selected for the Norseman triathlon on 4 August 2018 in Eidfjord. Please send my e mail to any member who is willing to help as crew for my event. Thank you.

Jeg har blitt valgt til Norseman triathlon 4. august 2018 i Eidfjord. Vennligst send min e-post til ethvert medlem som er villig til å hjelpe som mannskap for arrangementet mitt. Takk skal du ha.