Forhåndspåmelding til Paris-Brest-Paris

Som tidligere omtalt på randonneurs.no kan man i år forhåndspåmelde seg til Paris-Brest-Paris hvis man i 2010 syklet brevet. Forhåndspåmeldingen starter 3. april for de som syklet 1000 km eller lengre og deretter åpnes det for hver kortere distanse fra 600 til 200 km hver 14. dag etter dette (se tabell nederst). Dersom man ikke rekker å forhåndspåmelde seg innen de to ukene før neste kortere distanse gis tilgang, får man likevel forhåndspåmelde seg, men da blir man ikke lenger gitt prioritet over ryttere med den neste distansen.

For å forhåndspåmelde seg trenger man registreringsnummeret for det rittet man

Latex glue from &? The Zit which start the picking smell. My for product with using is at…

vil bruke som grunnlag. Registreringsnummeret (på engelsk: homologation number, RM number) kan du finne hos Les Randonneurs Mondiaux for ritt som er 1200 km eller lengre. For ritt som er kortere må du få registreringsnummeret fra arrangøren hvis du ikke allerede har fått det. Registreringsnummer står ofte på stemplingskortet.

Forhåndspåmelding åpner:

1000 km eller lengre 3. april
600 km 17. april
400 km 1. mai
300 km 15. mai
200 km 29. mai

1. Jens Glad Balchen:

Jeg har nå forhåndspåmeldt meg (natt til 3. april) og fått automatisk bekreftelsesepost fra arrangøren om at forhåndspåmeldingen er mottatt. Det eneste skåret var at klubben min (CK Sør), som jeg stod oppført med i 2007, ikke var tilgjengelig som valg for klubb i år. Jeg valgte derfor ACN Stavanger SK som klubb ut i fra geografisk nærhet.